你好!



就好似太阳同个月光轮番注视住地球,我只眼都日日唔停噉关注住你!你可知喺盘古开天破噉之时,喺猿人冇进化成人类之时,苍穹间就注定我对你一丝网情深



我爱你,好似纽约街头嘅自由女神moment守望成美利坚,我moment守望你,虽然我而家唔同你喺一齐,好似阿拉斯加同美国总隔著个加拿大,但系我相信,板块总要漂移,总有一日你个心同我个心会吹到一齐.



我爱你,你喺我心中好似青康藏高原撑住成个世界咁般伟岸,我永远甘做高原上嘅青稞傍住你,直到喜玛拉雅山都夷为平地,直到太平洋都畀填满,直到东非大裂谷都愈合,我相信,总有一日沧海桑田会实现.



我爱你,我对你挂住犹如波斯湾沿岸嘅石油源源不断,虽然有阿剌伯半岛画喺中间,边仍然成立石油输出国组织,共同对付列强嘅侵犯,或者有一天度嘅石油会枯竭,但系我对你爱就永恒如一天地可鉴

我爱你,我对你痴痴嘅恋好似南非约翰尼斯堡嘅黄金一样熠熠生辉,虽然度重比较贫困,边嘅仔仍然着唔恤衫食唔上饭,但系我相信,金子般嘅心灵肯定会打动耶稣,等你发现我喺闪光,好似南非嘅人民早晚会有身家.



我爱你,你嘅存在就系我温度同我大气,冇你,生物就唔呼吸,因为有你,我嘅世界度大小行星先可以各行其道,三唔烦;因为有你,我嘅世界度先有咗稳定嘅太阳能;冇咗你,我嘅世界就系寸草不生嘅河外星系.



我爱你,你嘅形象喺我心中就系地垒,永远高出一蚊;



我爱你,你话对我嚟讲系赤道暖流,永远暖如光;



我爱你,你嘅眼神对我嚟讲系气旋,永远揪揪住我心.



我爱你,如果得,我想将死海畀你当游水池,唔会游都唔紧要;



我爱你,如果得,我想将北欧畀你当滑雪场,唔会滑睇下都靓;



我爱你,如果得,我想将日本畀你当蹦蹦牀,唔动弹都老地震



我爱你,你出现,根本冇办法预料,既唔系纬度地带性,都唔系经度地带性,而系非地带性,好似东非高原上嘅热带草原,好似马达加斯加岛上嘅热带雨林,好似天山脚底嘅绿洲,好似塔里木河边嘅胡杨林,好似巴塔哥尼亚高原上嘅温带沙漠。



我爱你,既然你已经出现并畀我如雨追云般钟意你,点解唔同我喺埋一齐?



我爱你,同我一齐我哋可以:



喺东南亚搞禾种植业;



去阿根廷潘帕斯搞大牧场放牧业;



去美国中央大平原搞货谷物农业;



或者去澳洲薅羊毛搞捞农业



振兴东北老工业基地为中国四化做贡献;



去意大利新兴工业区当间谍,整啲商业情报.



亲爱的,我爱你,我行匀咗七大洲,游过佐咗四大洋,又再都揾唔到另一个可以畀我个心如钱塘江嘅大潮一样来去汹涌嘅人,;我点解唔生喺火星土星水星冥王星而偏偏生喺地球上,就系为咗见到你啊!你见到嗰九曲回肠嘅荆江咗呀?噉堆积岸上堆嘅都系我挂住,咁冲刷岸上,冲刷唔去嘅都系我对你历久弥新嘅挂住与爱慕!!!



亲爱的,你知唔知,你唔理我嘅日子企,哈雷彗星moment都有可能撞地球;



亲爱的,你知唔知,你唔理我嘅日子企,珠穆郎玛moment都有可能畀削平;



亲爱的,你知唔知,你唔理我嘅日子企,沉睡死海moment都有可能畀救活.



为咗人类共同性同埋永续发展原则,你重同我一齐啦!




Copyright © www.penpal.tw All Rights Reserved By Penpal筆友天地 以上內容皆由各著作權所有人所提供,請勿擅自引用或轉載,並僅遵著作權法等相關規定, 若有違相關法令請<關於我們->聯絡我們> 。我們將以最快速度通知各著作權所有人且將本文章下架,以維持本平台資訊之公正性及適法性。
載入中...
top↑